Sunday, August 1, 2010

* futsal gathering before ramadhan*

mcm bese laa..kalu maen futsal mesti kt sportbarn
selalu nye..mst team aku lawan team aqari
tp kali nie ade team jemputan
pertama kali dlm sejarah
team budak kelas science
sumpah dorang nye team bnyak star
kiteorang maen  5 vs 5
team mane dpt first 3 goals menang
mule2
team ahmad aqari lawan team budak science
kalah kott
team aku pun kalah
mmg gempak budak2 science nie
walaupun team science menang 3 kali beturut-turut
akhirnye team aku dpt kalahkan dorang
yeahh*bangga disini*
tp nk wat mcm mane
maen punya maen
team aqari pun mule naik
2nd last match
team aku lawan team aqari
sengit gile*sbb nk repeat ngan budak science in last match*
hahaha
team aku menang..tp kalah ngan team science 3-1
apakan daya...dh abis maen last game..sume chow


star player team science :
*aminul
*amirul hafiz
*megat alip

awards:
best player : aminul
super sub : ahmad aqari
best keeper: zaid alsyara
best defender : mohd hafiz
best scorer : shah razman
fair play : amirul hafiz
best team play : team aku :P

No comments:

Post a Comment