Monday, August 16, 2010

@ RENOVATING @

rumah ku a.k.a GUA to most of my frens
tempat dimana i spent most of time sejak lahir
*saya jarang kluar ape sume k*
GUA saya dlm construction..dari tingkat 1 ke tingkat 2 sterusnya ke halaman luar
construction berperingkat laaa..x de laa sume skali gus babe
*tujuan gua direnovate : untuk abang nye perkahwinan *
*lagi satu tujuan : rumah tidak pernah direnovate sejak dibeli iaitu lebih kurang 25 tahun yang lepas*
hehe..

rumah gile bersepah *bukan barang2 rumah*..ngan batu batu..simen and so on laa
habuk sana sini *kt sume tempat je la senang*
agk kurang selesa nk duduk di rumah
tp x pe..janji nnt GUA saya lawa

ade skali tu..half drpd tangga hilang *adoiii*
sedih2..kene panjat nk masuk bilek tidor
cite pasal blackout plak *10 kali sehari*
x tahu ar ape yang kontraktor tu buat

oh yaaaaaa...
hari ini saya tidak ke sekolah kerana sakit
*pitam dlm bilik air semasa membasuh uniform sekolah*

_smpai disini sahaja luahan hati saya_

No comments:

Post a Comment